Tusen takk til 10. klassingene våre for vel gjennomført grunnskole! Dere er knallgode! Vi ønsker dere masse lykke til videre med alle valg som skal tas og liv som skal leves! Klem fra oss på Møllebakken.

♥️

Written by 

Relaterte saker