av Kristina Konevega

I uke 43 dro en nervøs lærer og  syv spente 7.klassinger på Langedrag leirskole. Alle hadde store forventninger, og de ble innfridd alle sammen, for programmet var tettpakket fra morgen til kveld. Uka har bydd på mange flotte mestringsopplevelser og verdifull nærkontakt med natur og dyr. En liten, men likevel utfordrende zipline, dyrestell og nær kontakt med dyr. Noen elever har vært skeptisk til å ta på dyrene og ikke minst ridde på en hest , men de imponerte! Torsdagen var en turdag, elevene kunne velge en kort, medium og lang tur. De fleste valgte den lange fjellturen der de utfordret seg selv og læreren. Det var en slitsom men fantastisk opplevelse! Jeg er veldig glad at jeg fikk lov oppleve en uforglemmelig og lærerik uke sammen med 7.klasse!