Fra 1. august 2022 blir det ledig stilling som rektor ved Møllebakken Skole. Skolen er fådelt og godkjent for 75 elever fra 1. til 10.klasse. Det er i dag 23 ansatte fordelt på 13 årsverk. Skolen ligger ved siden av Adventistkirken i Bergen, og drives i samarbeid med denne.

Arbeidsoppgaver

Rektor er skolens daglige leder. For tiden er 55% av stillingen avsatt til administrative oppgaver, mens det resterende er undervisning. Denne fordelingen vil kunne bli endret.

Kvalifikasjoner

Det kreves pedagogisk kompetanse og arbeidserfaring fra grunnskole. Erfaring fra skoleledelse er ønskelig.

Egenskaper

Rektors oppgaver ligger i krysningsområdet mellom ansatte, elever, foreldre, menighet og offentlige myndigheter. Samarbeids- og kommunikasjonsevner er derfor viktige. Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet og en livssynsform i samsvar med skolens målsetting.

Øvrig

Lønn etter avtale. Ved ansettelse må gyldig politiattest fremlegges. Nærmere informasjon om stillingen kan man få ved henvendelse til styreleder Arne-Henrik Hammersland, tlf. 458 73 044. Søknad sendes til Møllebakken Skole, Postboks 2478 Solheimsviken, 5824 Bergen

Søknadsfrist 15.08.21

Har jobbet hos Møllebakken skole siden august 2011. Underviser hovedsakelig i Matematikk og Teknologi/Programmering (valgfag). Er også IKT ansvarlig.