I vinter har det vært mye snø i Bergen og omegn og vi har deror kunne brukt flere av fagdagene i kroppsøving til ski.  I januar dro 7-10 klasse på tur til Voss der alle i klassen fikk mulighet til å stå på slalåmski. De som ikke hadde prøvd seg så mye før fikk også instruksjon nederst i bakken. Vi hadde strålende sol hele dagen og de fleste mente vi burde gjøre dette flere ganger.

I mars fikk også 9-10 klasse seg en veldig fin tur på langrennski. Vi dro til Totland i strålene sol og alle ble med å gå en tur på ca. 8 km frem og tilbake. Noen tok også et par ekstra runder i lysløypen på Frotveit.

Har jobbet hos Møllebakken skole siden august 2011. Underviser hovedsakelig i Matematikk og Teknologi/Programmering (valgfag). Er også IKT ansvarlig.